Гарантия




Кепілдік

 Кепілдік қызмет көрсету шарттары . Кепілдік қызмет көрсетудің негізгі шарттары туралы.

 Жалпы ережелер. Кепілдік қызмет көрсетуді жүзеге асырудың жалпы ережесі туралы.

 Сапасы сәйкес келмейтін тауарларды қайтару, айырбастау және кепілдік қызметі. Тауарды қайтару, айырбастау шарттары  .

 Пайдалы кеңестер. Бұл сізге пайдалы болуы мүмкін.


 Кепілдік қызмет көрсету шарттары .

Біздің ұстанымымыз – кепілдік міндеттемелерімізді орындау. Әрқашан.

Тауардың сыртқы түрін, конфигурациясын және толықтығын, сондай-ақ бүкіл тапсырыстың толықтығын сатып алушы тауарды алған кезде тексеруі керек.

Құрметті сатып алушылар! Тапсырыс алғаннан кейін тауарда сыртқы ақаулардың болуына, олардың санына, толықтығына және ұсынылуына байланысты шағымдар қабылданбайды.

Әрбір заттың кепілдік мерзімі кепілдікте көрсетілген.

 Жалпы ережелер

Біздің дүкенде біз мүмкіндігінше сіздің жабдыққа қатысты мәселелерді шешуге тырысамыз. Ақаулық анық болған жағдайда, өнімнің жасырын зақымдалуына және дұрыс жұмыс істемеуіне күдік болмаған және өнімді жөндеу мүмкін болмаған жағдайда, біз өнімді ауыстырамыз немесе диагноз қойылғаннан кейін дереу ақшаны қайтарамыз.

Егер тауарды тексеру кезінде қандай да бір себептермен оның сөзсіз дұрыс істемеуін және кепілдікке жататын оның пайда болу себебін анықтау мүмкін болмаса, тауар сізден келесі шарттарда сапаны қосымша тексеруге қабылдануы мүмкін. өндірушінің қызмет көрсету орталығы, 30 күнтізбелік күнге дейін .

Ақыл-парасатқа сүйене отырып, біз сізбен заң талабынан да көбірек кездесуге дайынбыз. Көптеген жағдайларда үйлесімділік мәселесі бар бөліктерді қайтаруға немесе ауыстыруға болады. Қайтару туралы оң шешімнің ықтималдығы өнімді, оның қаптамасын және жинағын қаншалықты мұқият ұстағаныңызға байланысты.

 Сапасы сәйкес келмейтін тауарларды қайтару, айырбастау және кепілдік қызметі

Біздің дүкеннің кепілдік талоны бар өнімдер

Бұл өнімдерге компьютердің барлық дерлік компоненттері кіреді: процессорлар мен салқындатқыштар, жедел жады, аналық платалар, видеокарталар, HDD және SSD дискілері, қуат көздері және басқа да өнімдер.

Сапасы сәйкес келмейтін тауарларды айырбастау немесе қайтару құрылғыларда механикалық зақымданулар болмаған және жеткізілімнің толық жиынтығы болған жағдайда сатып алғаннан кейін 14 күн ішінде жүзеге асырылады.

14 күннен кейін және біздің дүкеннің компанияның кепілдік талонында көрсетілген кепілдік мерзімі аяқталғанға дейін, егер өнім ақаулы болып шықса, дүкеніміздің сату кеңсесіне хабарласу қажет.

Егер сізге курьер немесе көлік компаниясы тапсырыс алсаңыз, сату жөніндегі менеджерге +7 (727) 2792270 телефоны бойынша хабарлауыңыз керек. Ақаулы өнімді қайтару туралы шешім қабылданған жағдайда Алматы қ., ст. Желтоқсан 37 123 кеңсе, толық жеткізу жинағын, қаптаманы, мәселенің егжей-тегжейлі сипаттамасын, сонымен қатар сатып алу құжаттарының көшірмесін қоса беруіңізді сұраймыз. Байланыс үшін байланыс деректерін көрсетуді ұсынамыз: электрондық пошта, ұялы телефон, нақты қайтару мекенжайы.

Өндірушінің кепілдігі бар өнімдер

Мұндай тауарларға ноутбуктер, мониторлар, принтерлер мен MFP, планшеттік компьютерлер, моноблоктар, аудио-видео жабдықтар, желілік жабдықтар, тұрмыстық техника және басқа да тауарлар жатады. Олармен бірге ақаулы жабдықты жөндейтін және/немесе ауыстыратын уәкілетті қызмет көрсету орталықтарының мекенжайлары мен телефондары көрсетілген өндірушінің кепілдік талоны қоса беріледі.

HP, DELL, Lenovo, ASUS, ACER, NEC және басқа да өндірушілер электронды кепілдікке толығымен немесе ішінара ауысқанына назар аударыңыз. Оның мәні мынада: өндірушінің қызметіне хабарласу үшін кепілдік талоны талап етілмейді, өзіңізбен бірге сатып алу құжаттары (шот-фактура, кассалық чек) болса жеткілікті. Қызмет көрсету орталықтарының мекенжайлары мен телефондары өндірушілердің ресми сайттарында көрсетілген. Кепілдік мерзімі тауар сатылған күннен бастап есептеледі.

Сапасы сәйкес келмейтін тауарларды айырбастау немесе қайтару, егер ақаулық анықталған жағдайда және сатып алу құжаттары мен жеткізудің толық жиынтығы бар болса, сатып алғаннан кейін 14 күн ішінде жүзеге асырылады. Бұл жағдайда техникалық қорытынды алу үшін қызмет көрсету орталығына хабарласып, содан кейін құжаттардың толық пакетімен біздің дүкеннің сату бөліміне хабарласу керек.

Сатып алған күннен бастап 14 күн өткеннен кейін өндірушінің қызмет көрсету орталығы қызмет көрсететін өнімде ақау табылса, тиісті қызмет көрсету орталығына хабарласу қажет.

Өндірушінің уәкілетті қызмет көрсету орталығы сізге жөндеуге жарамсыздығы туралы сертификат берген жағдайда, өнімді ауыстыру немесе ақшаны қайтару үшін дүкеніміздің сату бөліміне хабарласуыңыз керек. Өзіңізбен бірге құжаттың түпнұсқасын алуды ұмытпаңыз.

Сапалы тауарларды қайтару немесе айырбастау

Сатып алушы біздің дүкеннен сатып алған сапалы тауарды сатып алған күннен бастап жеті күн ішінде айырбастауға немесе қайтаруға құқылы.

Сапалы тауарды қайтару немесе айырбастау, егер ол пайдаланылмаған болса, оның тауарлық жағдайы (соның ішінде этикетка, пломба, қаптама және т.б.), тұтынушылық қасиеттері сақталған, орнату және/немесе орнату белгілері болмаса ғана мүмкін болады. сондай-ақ көрсетілген тауарды сатып алу фактісі мен шарттарын растайтын құжат.

Біздің дүкенде ұсынылған тауарлардың көпшілігі «техникалық күрделі тауарлар» санатына жататынына назар аударыңыз, егер олар қандай да бір себептермен сатып алушыға сәйкес келмесе және сонымен бірге олар ешқандай шартсыз қайтарылуға немесе айырбастауға жатпайды. кемшіліктері: тұрмыстық аспаптар мен құрылғылар, тұрмыстық радиоэлектрондық жабдықтар (оның ішінде теледидарлар, моноблоктар, акустикалық жүйелер және т.б.), тұрмыстық есептеу және көшірме техникасы, фото және киноаппаратура, телефон аппараттары және факсимильдік аппаратура және т.б.

Қайтаруға/айырбастауға жатпайтын тауарлар тізімі 

Тауарды сатып алған күннен бастап он төрт күнтізбелік күн ішінде айырбастау/қайтару мүмкін болмаса, егер:

  • зат қолданылды
  • презентациясын сақтаған жоқ
  • тұтынушылық қасиеттері, пломбалары, этикеткалары, қаптамалары сақталмайды
  • күнтізбелік он төрт күн ішінде тауарды сатып алғанын растайтын құжат жоқ

«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне кәсіпкерлік ортаны дамыту және сауда қызметін реттеу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес «Қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Тұтынушы құқықтары туралы» (14 күн ішінде сатып алғаннан кейін қайтаруға/айырбастауға болмайды, оған мыналар кіреді:

  • дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдар;
  • іш киім;
  • шұлық бұйымдары;
  • жануарлар мен өсімдіктер;
  • өлшенген тауарлар, атап айтқанда талшықтардың барлық түрлерінен жасалған маталар, трикотаж және перде маталары, жасанды үлбір, кілем бұйымдары, тоқыма емес материалдар, ленталар, шілтер, өрім, сымдар, баулар, кабельдер, линолеум, багет, пленка, клеенка;
  • ұялы абоненттік құрылғы (ұялы телефондар, планшеттер, балалар сағаттары, Wi-Fi маршрутизаторлары және SIM карталарын қолдайтын басқа құрылғылар).

Сондай-ақ, мыналарды қайтару немесе айырбастау мүмкін емес:

  • Жеке күтім өнімдері
  • Жартылай тауарлар
  • Дұрыс жұмыс істемеу нәтижесінде сатып алынғаннан кейін ақаулары бар өнімдер
  • Бір реттік орамасы сынған тауарлар
  • Пайдаланылған сүзгісі бар шаңсорғыштар
  • Құлақтағы құлаққаптар

Сапасы сәйкес келмейтін тауарларды (ақауы бар және оның функционалдық қасиеттерінің орындалуын қамтамасыз ете алмайтын өнімді білдіреді) қайтару немесе айырбастау клиент мынадай құжаттарды ұсынған кезде жүзеге асырылады (Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 2-тармағы). Қазақстан Республикасының «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы»):

Дүкенде сатып алуды растайтын кассалық чек немесе құжат;

Сатып алушының қайтару/айырбастау себебін көрсете отырып, дүкен директорының атына тауарды қайтару/айырбастау туралы өтініші;

Кепілдік талон (егер берілген болса);

Өнімде зауыттық ақаудың болуын растайтын құжат:

Мәлімделген ақауды және пайдалану ережелерін бұзудың жоқтығын растайтын уәкілетті қызмет көрсету орталығының актісі;

  • Тәуелсіз сараптама жүргізу үшін қызмет көрсетуге құқығы бар ұйымның қорытындысы (лицензия нөмірі қажет).

 Пайдалы кеңестер

Қораптарды, сөмкелерді, нұсқауларды, кабельдерді және орау материалын сатып алған күннен бастап 14 күн бойы сақтаңыз.

Сатып алынған өнімнің сізге сәйкес келетініне сенімді болмасаңыз, мүмкіндігінше одан қорғаныс жапсырмалары мен жапсырмаларын алып тастамаңыз.

Тауарды айырбастау немесе қайтару үшін көлік компаниясы арқылы жіберуді жоспарласаңыз, дүкеннің мекенжайына тікелей сұрау жіберіңіз. Өкінішке орай, біз «пошта бөлімшесіне» немесе «ТК қабылдау пунктіне» жіберілген сәлемдемелерді қабылдай алмаймыз.

Қызмет көрсетуге қатысты сұрақтарыңыз болса, сатып алу құжатының нөмірі мен күнін көрсете отырып, sales1@metoo.kz мекенжайына жазыңыз.

Тауарды қайтарған жағдайда өтінішті толтыру қажет. Бұл үшін төлқұжат қажет.


 Условия гарантийного обслуживания. Про основные условия гарантийного обслуживания.

 Общие положения. Про общие положение осуществления гарантийного обслуживания.

 Возврат, обмен и гарантийное обслуживание товаров ненадлежащего качества. Условия возврата, обмена товара.

 Полезные советы. Это может быть полезно для Вас.


 Условия гарантийного обслуживания.

Наш принцип – это выполнение своих гарантийных обязательств. Всегда.

Внешний вид, конфигурация и комплектность товара, а также комплектность всего заказа должны быть проверены покупателем в момент получения товара.

Уважаемые покупатели! После получения заказа претензии в связи с наличием внешних дефектов товара, его количеству, комплектности и товарному виду не принимаются.

Срок гарантии для каждой товарной позиции указан в гарантийных обязательствах.

 Общие положения

В нашем магазине мы стараемся максимально решить проблемы с Вашим оборудованием. В случаях, когда неисправность очевидна, подозрений на скрытые повреждения и неправильную эксплуатацию товара нет, а ремонт товара невозможен, мы меняем товар или возвращаем денежные средства сразу после диагностики.

В случае, если при осмотре товара визуально невозможно, по каким-либо причинам, обнаружить его однозначную неисправность и причину ее возникновения, попадающую под гарантию, товар может быть принят от Вас на дополнительную проверку качества в условиях сервисного центра производителя, сроком до 30 календарных дней.

Исходя из здравого смысла, мы готовы пойти Вам навстречу дальше, чем этого требует закон. Во многих случаях, Вы можете вернуть или обменять комплектующие, с которыми у Вас возникла проблема совместимости. От того, насколько аккуратно Вы будете обращаться с товаром, его упаковкой и комплектом, зависит вероятность положительного решения о возврате.

 Возврат, обмен и гарантийное обслуживание товаров ненадлежащего качества

Товары с гарантийным талоном нашего магазина

К таким товарам относятся практически все компьютерные комплектующие: процессоры и кулеры, оперативная память, материнские платы, видеокарты, диски HDD и SSD, блоки питания и прочие товары.

Обмен или возврат товаров ненадлежащего качества производится в течение 14 дней после покупки, при условии отсутствия механических повреждений устройств и при наличии полного комплекта поставки.

После 14 дней и до окончания гарантийного срока, указанного в фирменном гарантийном талоне нашего магазина, если товар оказался неисправным, Вам необходимо обратиться в офис продаж нашего магазина.

Если Вы получали заказ курьером или транспортной компанией, необходимо информировать менеджера по продажам по номеру +7(727)2792270. В случае решения возврата неисправного товара по адресу г. Алматы ул. Желтоксан 37 офис 123, пожалуйста, приложите полный комплект поставки, упаковку, подробное описание проблемы, а также копию документов о покупке. Рекомендуем указать свои контактные данные для связи: e-mail, мобильный телефон, точный обратный адрес.

Товары с гарантией производителя

К таким товарам относятся ноутбуки, мониторы, принтеры и МФУ, планшетные компьютеры, моноблоки, аудио-видео техника, сетевое оборудование, бытовая техника и прочие товары. К ним прилагается гарантийный талон производителя, в котором перечислены адреса и телефоны авторизованных сервисных центров, которые занимаются ремонтом и/или заменой неисправного оборудования.

Обращаем особое внимание, что такие производители, как HP, DELL, Lenovo, ASUS, ACER, NEC и некоторые другие, полностью или частично перешли на электронную гарантию. Ее суть заключается в том, что для обращения в сервис производителя не требуется гарантийный талон, достаточно иметь при себе документы о покупке (расходная накладная, кассовый чек.). Адреса и телефоны сервисных центров указаны на официальных сайтах производителей. Срок гарантии исчисляется с даты продажи товара.

Обмен или возврат товаров ненадлежащего качества производится в течение 14 дней после покупки, при обнаружении неисправности и при наличии документов о покупке и полного комплекта поставки. В данном случае Вам необходимо обратиться в сервисный цент для получения технического заключения и затем с полным пакетом документов в отдел продаж нашего магазина.

После 14 дней со дня покупки, при обнаружении неисправности у товара, обслуживаемого сервисным центром производителя, Вам необходимо обратиться в соответствующий сервисный центр.

В случае, если авторизованный сервисный центр производителя выдал Вам «Акт о неремонтопригодности», Вам следует обратиться в отдел продаж нашего магазина для замены товара или возврата денег. Обязательно возьмите с собой оригинал акта.

Возврат или обмен товаров надлежащего качества

Покупатель имеет право обменять или вернуть товар надлежащего качества, приобретённый в нашем магазине, в течение семи дней со дня покупки.

Возврат или обмен товара надлежащего качества возможен только в том случае, если он не был в употреблении, сохранены его товарный вид (в том числе ярлыки, пломбы, упаковка и т.п.), потребительские свойства, отсутствуют следы установки и/или монтажа, а также документ, подтверждающий факт и условия покупки указанного товара.

Обращаем Ваше внимание, что большинство товаров, представленных в нашем магазине, относятся к категории «технически сложных товаров», которые не подлежат безусловному возврату или обмену, если они по каким-либо причинам не подошли покупателю и при этом не имеют недостатков: электробытовые машины и приборы, бытовая радиоэлектронная аппаратура (в том числе, телевизоры, моноблоки, акустические системы и т.д.), бытовая вычислительная и множительная техника, фото- и киноаппаратура, телефонные аппараты и факсимильная аппаратура и т.д.

Перечень товаров, не подлежащих возврату/обмену 

Обмен/возврат в течение четырнадцати календарных дней со дня приобретения товара, не возможен если:

  • товар был в употреблении
  • не сохранены его товарный вид
  • не сохранены потребительские свойства, пломбы, ярлыки, упаковка
  • отсутствует документ, подтверждающий факт приобретения товара, в течение четырнадцати календарных дней

В соответствии с Законом РК «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам развития бизнес-среды и регулирования торговой деятельности» Согласно Закону РК «О защите прав потребителей» (ст.30 п.1) в исключительный список товаров, которые нельзя вернуть/обменять после покупки в течении 14 дней, куда входят:

  • лекарственных средств и медицинских изделий;
  • нательного белья;
  • чулочно-носочных изделий;
  • животных и растений;
  • метражных товаров, а именно тканей из волокон всех видов, трикотажного и гардинного полотна, меха искусственного, ковровых изделий, нетканых материалов, лент, кружева, тесьмы, проводов, шнуров, кабелей, линолеума, багета, пленки, клеенки;
  • абонентского устройства сотовой связи (мобильные телефоны, планшеты, детские часы, Wi-Fi роутеры и другие устройства с поддержкой SIM-карт).

А так же возврату и обмену не подлежат:

  • Товары личной гигиены
  • Товары неполной комплектации
  • Товары, получившие дефекты после приобретения в следствии неправильной эксплуатации
  • Товары с нарушенной одноразовой упаковкой
  • Пылесосы с использованным фильтром
  • Вставные наушники

Возврат или обмен товара ненадлежащего качества (подразумевается товар, который неисправен и не может обеспечить исполнение своих функциональных качеств) осуществляется при предоставлении клиентом следующих документов (статья 30 п.2 Закона РК «О защите прав потребителей»):

Кассовый чек или документ, подтверждающий покупку в магазине;

Заявление покупателя на возврат/обмен товара на имя директора магазина с указанием причины возврата/обмена;

Гарантийный талон (если предусмотрен);

Документ, подтверждающий наличие в товаре заводского брака:

Акт от Авторизованного сервисного центра с подтверждением заявленного дефекта и отсутствием нарушений правил эксплуатации;

  • Заключение организации, имеющей право на оказание услуг по независимой экспертизе (наличие номера лицензии обязательно).

 Полезные советы

Сохраняйте коробки, пакеты, инструкции, кабели и упаковочный материал в течение 14 дней с момента покупки.

Если Вы не уверены в том, подойдет ли Вам приобретённый товар, не снимайте с него, по возможности, защитные наклейки и стикеры.

Если Вы планируете отправить товар посредством транспортной компании для обмена или возврата, оформите заявку непосредственно на адрес магазина. К сожалению, мы не сможем принять посылки, отправленные до "почтового отделения" или до "пункта выдачи ТК".

Если у Вас возникли вопросы по обслуживанию, напишите нам на sales1@metoo.kz, указав номер и дату документа о покупке.

В случае возврата товара, необходимо заполнить заявление. При этом необходимо наличие паспорта.



w